בלוג אופנה

טיפים לבחירת מגפיים מושלמים

נעלי בוקרים לנשים בצבע חאקי

היום נצלול עמוק לעולם המגפיים – הפריט שלעולם לא יוצא מהאופנה ומשתלב עם כל גזרה!

בין אם את יוצאת לדייט קפה מזדמן או מתלבשת ללילה בתל אביב, זוג המגפיים הנכון יכול להרים את כל ההופעה. 

האם קיים הזוג המושלם? אם כן, איך מומלץ לבחור אותו? יצאנו לשטח לאסוף טיפים לבחירת מגפיים שיאפשרו לך להיכנס בביטחון לכל אירוע!

תוכן עניינים

איך לבחור מגפיים? כל הדרכים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר

בואו נדבר על איך לבחור את המגפיים לנשים האידיאליים שישדרגו את הלוק שלכן לשלמות. בחירת מגפיים היא כמו למצוא את החבר הכי טוב: צריך לחשוב על הסגנון, הנוחות, וכמובן, שיתאים לכל מה שכבר יש בארון. אז לפני שאת מסתובבת בחנויות או מגלגלת ברשת, הנה כמה דברים שכדאי לזכור:

  1. סגנון: האם את נוטה אל האלגנטיות והקלאסיות שמשדרים מגפוני עקב או לייחודיות המפתה של מגפי בוקרים? האם את מאלו שלא מוותרות על עקבים גם ביום יום או שאת דווקא אוהבת את המראה הפשוט? חשבי על הסגנון האישי שלך (!) ותבחרי במה שישרת אותו.
  2. גובה: גובה המגף יכול לשנות באופן דרסטי את המראה והתחושה שלו. מגפיים בגובה הברך או מעט מתחתיה מוסיפים דרמה ותשוקתיות, בעוד שמגפונים מציעים קלילות יומיומית. חשבי מה מתאים יותר לארון הבגדים שלך ולאירועים אליהם את מתלבשת.
  3. נוחות: חיפוש אחר מגפיים עם סוליה תומכת ומרווחת הוא קריטי. רצוי שתרגישי כאילו את יכולה לכבוש את העולם בלי להרגיש כל כאב.
  4. אירוע: חשבי על סוג האירועים או הפעילויות שבהם את מתכננת ללבוש את המגפיים. לאירועים רשמיים או חגיגיים, מגפוני עקב עשויים להיות הבחירה המועדפת, בעוד שלפעילויות יומיומיות עדיף לבחור באפשרויות נוחות יותר כמו מגפיים שטוחים או מגפונים עם עקב נמוך.

טיפים נוספים לבחירת מגפיים

ואם זה עדיין לא מספיק כדי לבחור את המגפיים הבאים שלך, נשמח להציע כמה טיפים נוספים שיעזרו לך להתקרב לבחירה המושלמת:

  • חומר: חומר הוא נושא שלרוב נוטים להתעלם ממנו, אך יש לו משמעות ומשקל רב. חשוב להתמקד בחומר ממנו עשויות המגפיים והמגפונים, באופן שישרת את הערכים המוסריים שלך ואת הנוחות שלך.
  • צבע: בחרי צבע שיתאים לרוב הבגדים בארון שלך. מגפיים בצבעים ניטרליים כמו שחור, חום או ניוד, יהיו גמישים יותר לשילוב במגוון רחב של הופעות. מצד שני, אם את מעוניינת להציג מראה מעניין וייחודי, אולי דווקא מגפיים בצבע בולט ולא שגרתי יהיו הבחירה הנכונה לך.
  • אביזרים נוספים: שימי לב לאביזרים נוספים שכבר יש לך כמו עגילים, חגורה, צעיפים ותיקים. חשבי איך הם יתאימו למגפיים שאת מתכננת לרכוש. זה יכול לעזור לך להבין אם יש צורך לרענן פריטים מסוימים בארון שלך, או לבחור מגפיים שיתאימו לאביזרים שכבר יש לך. 
מגפוני בוקרים עם עקב קטן בצבע חום

מציאת המגפיים המושלמים לך

אנו, הצוות של Black & White מאמינות שכל אשה יכולה למצוא את הזוג המושלם שילווה אותה בכל הרפתקאות החיים, מיום עבודה רגיל ועד לאירוע המיוחד ביותר. אז בפעם הבאה שאת מתכננת לקנות זוג מגפיים חדש, חשבי על הטיפים ששיתפנו ותראי איך תהליך הבחירה שלך יהפוך לנעים ומהנה הרבה יותר, עם הופעה שלא מדלגת על אף פרט. 

אנחנו מזמינות אותך לבדוק את מגוון המגפיים שלנו באתר ולראות מה מהם עונה על הסגנון ועל הצרכים שלך ועם מה מהם את יכולה לקפץ בשלוליות בכיף. חורף נעים! 

שאלות ותשובות

כאשר את בוחרת מגפיים לאירוע, מטרתך היא למצוא זוג שלא רק משלים את הסגנון האישי שלך אלא גם מתאים לאווירה ולרמת הרשמיות של האירוע. מגפוני עקב או מגפיים עם עקב הם בחירה מצוינת עבור אירועים, שכן הם מוסיפים טאץ' של אלגנטיות וסטייל.

כדי לבחור נכון מגפיים ליום יום חשוב לתעדף באופן ראשוני גורמים של נוחות ועמידות ולאחר מכן התאמה לסגנון האישי שלך. מגפונים או מגפיים שטוחות יעבדו טוב עם לבוש יומיומי, מכיוון שהם מספקים תחושת קלילות ונוחות אופטימלית. מצד שני, רבות הן הנשים שלא מסכימות לוותר על העקב גם ביום יום ויעדיפו בחירה של מגפונים עם עקב, גם אם לוקח מעט יותר זמן למצוא את הזוג עם העקבים, שעדיין יהיה נוח. 

התחשבי תמיד גם באורך וגם ברוחב של כף הרגל שלך. המגפיים צריכים להציע מספיק מקום לנוחות מבלי להחליק. אנו מספקים מדריך מידות שיעזור לך למצוא את ההתאמה המושלמת.

מגפונים עם סוליית טרקטור בצבע שחור