בלוג אופנה

המסע אל העקב המושלם

נעלי עקב בצבע בז'

בעולם הרחב של נעלי עקב, קל ללכת לאיבוד בין המודלים, הגדלים והסגנונות. אבל, אל דאגה! אנחנו כאן כדי להנחות אותך למציאת הזוג המושלם שישלים כל הופעה ויהפוך כל יום לאירוע! אז איך לבחור נעלי עקב בצורה הכי נכונה? 

תוכן עניינים

איך לבחור נעלי עקב - 5 טיפים שיעשו לך את כל ההבדל

בחירת עקבים היא אמנות שמשלבת בין סגנון אישי לנוחות מרבית והיא לא מוגבלת רק לאירועים ערב רשמיים. נכון, עקבים גבוהים מוסיפים נשיות ואלגנטיות, אך נעלי עקב ליום יום יכולות להיות פרקטיות ונוחות גם הן אם תבחרי נכון, ולכן חשוב לזכור: 

  1. שיפוע הנעל: זהו אחד הגורמים המשפיעים ביותר על נוחות הנעל. עקב גבוה עם פלטפורמה מקדימה יכול להפחית את השיפוע ולהפוך את הנעל לנוחה יותר.
  2. גובה העקב: אי אפשר להתווכח על כך שעקב גבוה מוסיף נשיות ואלגנטיות, אך אולי דווקא עם עקב בגובה בינוני תוכלי להרגיש את הנוחות המרבית ועדיין לשדרג כל הופעה.
  3. רוחב העקב: נכון שלא כולנו נולדנו להיות אקרובטיות על עקבים דקים, אבל כולנו יכולות לנעול נעלי עקב. ייתכן ופשוט צריך להתאים עקב רחב יותר, שיעניק יציבות גבוהה יותר ונוחות. במקרה זה עקב בקוטר של 2-3 ס"מ ומעלה יכול להיות אופציה מעולה.
  4. חומר: חומר הוא לא רק עניין של מראה, אלא גם של נוחות. חומרים רכים וגמישים יעניקו נוחות גדולה יותר. בנוסף חשוב לבחור חומר שיתאים לערכים האישיים שלך.
  5. סגנון אישי: אם את במצב רוח של כפכפי עקב בסגנון בוקרים, נעלי עקב עם שפיץ קלאסיות או סנדלי עקב – בחרי במה שמרגיש לך נכון ובמה שישדרג את הלוק שלך לרמות חדשות.

מעבר לרק סטייל: על מה עוד לשים דגש בבחירת נעלי עקב

כשמדובר בנעלי עקב, אנחנו רוצות יותר מסתם להיראות טוב – אנחנו רוצות להרגיש טוב בהן גם לאחר שעות ארוכות. ישנם מספר דגשים חשובים שיעזרו לך לבחור נכון עוד יותר:

  • איכות לפני הכל: נעל איכותית, אף על פי שעלולה לעלות יותר, תחזיק מעמד זמן רב יותר ותספק נוחות ברמה גבוהה. 
  • התאמה אישית: חשוב לבחור נעליים ש"יושבות" נכון על הרגל, במיוחד בנעלי עקב, שכל פרט קטן יכול להשפיע על הנוחות שלך. ואם אנחנו מדברות על סנדלי עקב, הרצועה צריכה להיות מוחזקת טוב, כדי שהרגל לא "תצא" מהנעל בכל צעד.
  • התרגלות לעקבים: ללכת על עקבים זה אומנות, וכל אומנות דורשת תרגול. אם את חדשה בעסק, התחילי עם עקב נמוך ובני לך את הדרך למעלה בהדרגה. זה יאפשר לך להתרגל ליציבה ולהרגיש יותר בטוחה בכל צעד.
כפכפי עקב שחורים

נעלי עקב: לכל צעד ורגע בחיים

ב-Black & White, אנו מאמינות שהבחירה של נעלי עקב היא הרבה יותר מסתם בחירה אופנתית – זו הצהרה על מי שאת, על הביטחון שלך, ועל היכולת שלך לצעוד בעולם בראש מורם. נכון, עקבים מגוונים בגובה, רוחב, וחומר, כל אחד משפיע אחרת על הנוחות. אבל, כשמוצאים את נעלי העקב הנכונות, זה משנה הכל: נותן מראה נשי יותר, תחושת ביטחון מוגברת ואפילו שיפור ביציבה ועמידה.
מחכה לך מגוון רחב של נעלי עקב באתר שלנו:מגפוני עקב, סנדלי עקב, כפכפי עקב ועוד – שישלימו את כל מה שאת צריכה – מנוחות ועד אלגנטיות, בכל צעד.

שאלות ותשובות

לבחירת נעלי עקב לאירוע, חשבי על הסגנון של האירוע והפורמליות הנדרשת. נעלי עקב עם  שפיץ קלאסיות או נעלי עקב עם עקב דק וגבוה יתאימו לאירועים רשמיים, רק חשוב לוודא שהעקבים נוחים ויציבים, כדי שתוכלי להשאר בהם לאורך כל האירוע.

לשימוש יומיומי, בחרי בנעלי עקב שיהיו לך נוחות גם מעבר לסטייל. נעלי עקב עם עקב נמוך או רחב וכפכפי עקב בסגנון בוקרים למשל, מתאימות לנעילה ממושכת ולפעילויות יומיומיות.

כדי לבחור נכון חשוב לשים לב שיש מספיק מקום לאצבעות וכי הנעל נוחה ולא מחליקה בעת הליכה. אנו מזמינות אותך להיעזר גם בטבלת המידות שלנו באתר לבחירה המדויקת ביותר. 

כפכפים עם עקב בינוני